شرایــط کنسلی سفرهای دلتا

شرایــط کنسلی سفرهای دلتا

1402/10/09

گروه طبیعتگردی دلتا متعهد به ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان خود است. با در نظر گرفتن این مهم که برنامه‌ی سفرها می‌توانند به‌طور غیرمنتظره‌ای تغییر کنند، مجموعه‌ای از قوانین لغو را داریم تا این روند را تا حد امکان برای مشتریانمان راحت کنیم. در این پست وبلاگ، خط مشی کنسلی خود را تشریح خواهیم کرد و تمام اطلاعاتی را که برای لغو سفر با ما باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم.


 
۱-از لحظه ثبت‌نام به دلیل برنامه‌ریزی، تهیه مواد غذایی و رزرو اقامتگاه‌ها/ هتل‌ها و... امکان کنسلی تا:

  •  10 روز قبل از سفر با کسر ۱۰ درصد هزینه
  •  5 روز قبل از سفر با کسر ۵۰ درصد هزینه
  •  72 ساعت قبل سفر با کسر ۷۰ درصد هزینه
  • و کمتر از 72 ساعت با کسر کل مبلغ پرداختی امکان پذیر است.

 

لازم به ذکر است بعد از تکمیل ظرفیت سفر حتی در صورتی که چند روز تا زمان سفر باقی مانده باشد، به دلیل بسته شدن ثبت‌نام، در صورت کنسلی، هزینه کامل کسر خواهد شد.

 

تبصره: سفرهایی که در آنها مراکز اقامتی و یا از حمل و نقل عمومی (هواپیما، قطار و...) استفاده می‌گردد در صورت کنسلی و یا جابجایی مطابق قوانین کنسلی آنها عمل خواهد شد.

 

۲- امکان جابجایی اسامی نفرات تا 72 ساعت قبل از سفر با هماهنگی امکان پذیر است. (جز در سفرهایی که بلیط / مجوز به نام فرد صادر شده است)

 

۳- پس از تاریخ اعلام شده برای ثبت‌نام یا تکمیل ثبت‌نام امکان اضافه شدن هیچ یک از عزیزان نخواهد بود. برای جلوگیری از تضییع حقوق سایرین، این شرایط برای همه یکسان می‌باشد.


4. سیستم رزرو در سفرها دلتا وجود ندارد و فقط واریز وجه کامل و ارائهٔ اطلاعات کامل در زمان مقرر به منزله‌ی ثبت نام قطعی سفر می‌باشد.





1402/10/09

دیدگاه‌ها
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف